ul. Gabriela Narutowicza 61, 20-016 Lublin

Blog Freeline Blog

0

Google testuje szybsze i lżejsze strony mobilne

Wyniki eksperymentu przeprowadzonego przez Google pokazały, że zoptymalizowane przez nich wersje stron internetowych ładują się 4 razy szybciej, wykorzystują nawet 80% bajtów mniej i co najważniejsze mają większą o 50% liczbę osób odwiedzających. Google...

0

5 mitów na temat użyteczności serwisów

Sposób w jaki użytkownik porusza się po stronie oraz to, co z niej wybiera, nadal pozostaje przedmiotem badań. Otrzymane wyniki służą ulepszaniu stron WWW, tak by jej użyteczność wciąż rosła. Celem każdej aplikacji mobilnej...

0

4 najpopularniejsze błędy w budowaniu responsywności

Responsywność stron WWW jest dzisiaj standardem. Staje się cechą priorytetową dla osób przedsiębiorczych w wirtualnym świecie. Pomimo dużej popularności responsywności, często nie udaje nam się jednak uniknąć niektórych błędów. 1. Postaw na jakość, a...

0

Jak stworzyć mocne hasło? Edward Snowden podpowiada!

Posiadanie mocnego, niebanalnego hasła jest nieocenione. Zwłaszcza gdy korzystamy z wielu serwisów, w których wymagania co do jakości hasła są różne. Warto pomyśleć wtedy o stworzeniu uniwersalnego hasła – dobrego, silnego i nieoczywistego. Problem...

0

Fakty zamiast mitów – Nowa polityka Google

Nadmiar informacji jakie są publikowane w internecie sprawił, że większość z nich niestety zasługuje na miano ,,śmieciowych”. Niestety musimy się przez nie przedrzeć by uzyskać rzetelne fakty, a nie plotki. Jest to męczące i...

0

Czego w Marcu szukaliśmy w Google?

Marzec nie zaskoczył nas jeśli chodzi o czołowe pozycje wyszukiwań w Google. Nadal najczęściej poszukiwaną frazą jest Facebook. Jednak rozrywkę na YouTubie internauci zastąpili wiadomościami na Onecie. Zakupy na Allegro nadal trzymają czołową trzecią,...

0

Mobilność = konieczność?

Od jakiegoś czasu Google wysyła komunikaty „napraw problemy z obsługą witryny na urządzeniach mobilnych”, informujące o tym, że nasza witryna nie spełnia wymagań dla urządzeń mobilnych. Co to znaczy? Kiedy strona jest mobilna?

0

Google testuje ,,mobile-friendly”

Już w zeszłym roku wiadomo było, że strony, które niepoprawnie wyświetlają się na urządzeniach mobilnych mają mniejszą szansę aby znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania. Dlaczego tak jest? Odpowiedź na to pytanie jest prosta....

strona one-page kuchrem.pl 0

Strony ,,one-page” hit czy kit?

,,Im więcej, tym lepiej” Z takiego właśnie założenia jeszcze całkiem niedawno wychodzili projektanci stron internetowych. Niezliczone efekty wizualne, animacje, multikolorowe teksty napisane tysiącami czcionek świata, to wszystko co można było znaleźć na każdej z...

Certyfikat SSL 8

Wpływ certyfikatów SSL na pozycjonowanie

Jedną z najbardziej cenionych przez Google wartości jest bezpieczeństwo. Inwestują oni bardzo dużo w to, aby udostępniane przez nich główne serwisy branżowe miały silne zabezpieczenia HTTPS. Ma to za zadanie sprawić, że ludzie korzystający...

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz mnie do newslettera (możesz się wypisać w każdej chwili).

FreshMail.pl