ul. Gabriela Narutowicza 61, 20-016 Lublin

THE BLOG WHAT'S NEW?

0

Zaawansowane kierowanie demograficzne w AdWords

Google wdrożył nową bardziej szczegółową wersję dotyczącą danych demograficznych (chwilowo tylko na wybranych kontach i w wersji beta w nowym panelu AdWords). Szczegółowe dane demograficzne są rozszerzeniem aktualnych grup demograficznych, oferując reklamodawcom więcej punktów...

0

Jak obniżyć podatek na koniec roku?

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim konieczność złożenia rocznych zeznań podatkowych. Dla przedsiębiorców często oznacza to gorączkowe szukanie tzw. ,,kosztów dla firmy”. Odpowiednio zaplanowane wydatki na przedostatni miesiąc w roku...

0

Nowe funkcjonalności w kampaniach produktowych

Reklamy produktowe to obowiązkowa pozycja wśród usług Google dla wszystkich prowadzących biznes e-commerce. Twoje produkty prezentowane za pomocą zdjęć, ceny, opisu i nazwy sklepu w szybki i łatwy sposób dotrą do Twoich potencjalnych klientów....

0

Czego nie można reklamować w Google Ads?

Ogromna popularność Google Ads spowodowała, że wiele firm chciałoby, żeby ich reklamy były widoczne w sieci wyszukiwania Google. Należy jednak pamiętać, że Google nakłada ograniczenia na reklamowanie pewnych grup produktów i usług. Podzielono produkty...

0

Do kogo skierowany jest program Google Ad Grants?

Google Ad Grants to oferowane organizacjom non-profit bezpłatne reklamy wyświetlane w sieci wyszukiwania Google. Jest to ogromna szansa dla wszelkiego rodzaju stowarzyszeń oraz fundacji charytatywnych na wypromowanie swojej działalności, przyciągnięcie nowych darczyńców bez konieczności...

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz mnie do newslettera (możesz się wypisać w każdej chwili).

FreshMail.pl