ul. Gabriela Narutowicza 61, 20-016 Lublin

Pingwin versus Panda, który zwierzak namieszał w wynikach?

Całą odpowiedzialność za, chyba można już powiedzieć, permanentne wahania pozycji w wynikach wyszukiwania Google, zebrała aktualizacja algorytmu Pingwin 4.0 ale czy słusznie? O tym, który zwierzak namieszał w rankingu, opowiedział Gary Illyes.  

W drugiej części wywiadu z Garym Illyes’em z Google, oficjalnie potwierdził on, że algorytm Panda degraduje lub obniża pozycje niektórych stron. Inaczej niż Pingwin 4.0, nie dewaluuje i nie ignoruje linków uznanych za spamerskie.

Gary, zapytany o to, czy konkretnie Panda dewaluuje, czy może jednak faktycznie obniża pozycje witryn w rankingu wyszukiwania, po chwili namysłu przyznał, że ,,jeśli chcemy znać dosadną odpowiedź, to rzeczywiście to Panda obniża pozycje stron w wynikach”.

Jak wiecie, Pingwin 4.0 obecnie odpowiada za sprawdzanie linków i te, uznane za mało wartościowe po prostu ignoruje, nie nakładając kar w postaci spadków z wysokich pozycji w wynikach. Jak w takim razie działa Panda? Gary, odpowiada „… jest to rodzaj korekty w przypadku, gdy zauważymy, że witryna skutecznie próbuje przechytrzyć nasze systemy. Zamierzamy regulować ranking i wypchniemy stronę tak daleko, aby mieć pewność, że jej sztuczki już nie działają”.

Poniżej nagranie audio:

Źródło: http://searchengineland.com/google-panda-demotes-adjusts-rankings-not-devalue-261142

Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.

Może Ci się również spodoba

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz mnie do newslettera (możesz się wypisać w każdej chwili).

FreshMail.pl