ul. Gabriela Narutowicza 61, 20-016 Lublin

Pingwin 4.0 w czasie rzeczywistym przyczyną anomalii w wynikach Google!

http://searchengineland.com/google-updates-penguin-says-now-real-time-part-core-algorithm-259302

Źródło: http://searchengineland.com/google-updates-penguin-says-now-real-time-part-core-algorithm-259302

Znamy oficjalne stanowisko Google w sprawie przetasowań pozycji, które obserwować mogliśmy w ostatnich kilku tygodniach. Przyczyną anomalii jest Pingwin, czyli aktualizacja algorytmu, o której wprowadzeniu Google informował już prawie rok temu (ZOBACZ ARTYKUŁ).

Tak jak zapowiadał tak też uczynił Google i potwierdził, że nowa aktualizacja ma działać w czasie rzeczywistym i po przeanalizowaniu strony decydować będzie o jej dalszym losie. Fakt, wprowadzenia Pingwina działającego w czasie rzeczywistym, nie wyklucza wprowadzania nowych update’ów, o których Gigant z Mountain View nie zamierza informować publicznie.

Aktualizacje Pingwina na przestrzeni czasu:

  • Pingwin 1.0 – 24 kwietnia 2012 r.
  • Pingwin 1.1 – 26 maja2012 r.
  • Pingwin 1.2 – 5 października 2012 r.
  • Pingwin 2.0 – 22 maja 2013 r.
  • Pingwin 2.1 – 4 października 2013 r.
  • Pingwin 3.0 – 17 października 2014 r.
  • Pingwin 4.0 & real-time – 23 września 2016 r.

W odróżnieniu do wcześniejszych aktualizacji, które były w pierwszej kolejności wprowadzane do stron anglojęzycznych, zdaniem Google tym razem Pingwin pochłonął od razu cały Internet. Według naszych obserwacji prowadzone działania najbardziej widoczne były w Polsce, USA oraz, choć nieco mniej, w niektórych krajach Europy.

algorytm pingwin 4.0

serp.wach

Zastanawiacie się co teraz? Google radzi, aby nadal przyświecała nam ideologia dotycząca tworzenia użytecznych stron z wartościowym contentem użytecznym dla odbiorcy.

Freeline Agencja Interaktywna już od 2006 roku dostarcza firmom i osobom prywatnym nowoczesne rozwiązania internetowe – doradzamy i kreujemy, współtworząc tym samym sukces wielu firm.

Może Ci się również spodoba

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz mnie do newslettera (możesz się wypisać w każdej chwili).

FreshMail.pl