Nowe funkcjonalności w kampaniach produktowych

Reklamy produktowe to obowiązkowa pozycja wśród usług Google dla wszystkich prowadzących biznes e-commerce. Twoje produkty prezentowane za pomocą zdjęć, ceny, opisu i nazwy sklepu w szybki i łatwy sposób dotrą do Twoich potencjalnych klientów. Zwiększając przy tym ruch i ilość konwersji w Twoim sklepie.

Poniżej prezentujemy jak wygląda obecnie reklama produktowa w sieci wyszukiwania Google. Więcej produktów oferowanych znajdziecie w zakładce Zakupy. Istnieje również możliwość zawężenia ilości produktów przy pomocy filtrów, możemy odnaleźć interesujący nas produkt po cenie lub sprzedawcy.

Obecnie prowadzone są prace nad udoskonaleniem kampanii produktowych, żeby z jeszcze większą precyzją trafiały do potencjalnego klienta. Z prowadzonych przez Google badań wynika, że wielu kupujących przed odwiedzeniem sklepu stacjonarnego szuka inspiracji w Internecie. Powiązane jest to mocno z wpływem sieci społecznościowych, co przekłada się na większą popularność wyszukiwania obrazów związanych ze stylem życia i szukania na nich inspiracji dla siebie.

Reklamy graficzne dają nam możliwość wyróżnienia naszych produktów na tle konkurencji. Osoby szukające produktów podobnych do naszych będą mogły poprzez odwiedzenie swojego ulubionego bloga, kliknąć w ikonę produktu znajdującego się na blogu, przenieść się bezpośrednio do wizualnie podobnych ofert. W przeciągu najbliższego roku Google testować będzie to rozwiązanie udostępniając je coraz to nowym osobom, dodawać nowe miejsca, gdzie wyświetlać się będą inspiracje zakupowe, jak np. wyszukiwarka grafik w Google, która często jest wykorzystywana do poszukiwania inspiracji.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *