Google wprowadza zautomatyzowane rozszerzenie połączeń w reklamach mobilnych AdWords

Nowa opcja zostanie wprowadzona 6 lutego i samodzielnie będzie pobierać numer telefonu z podanego w ustawieniach landing page’a reklamy.

Do reklamodawców, których strony wyraźnie uzupełnione są o dane zawierające numer telefonu, już w poniedziałek wieczorem, Google rozpoczął wysyłkę zawiadomień dotyczących aktualizacji. Screen pełnej wiadomości prezentujemy poniżej.

treść wiadomości e-mail
Źródło: http://searchengineland.com/google-adwords-automated-call-extensions-267292

W przypadku reklamodawców, którzy nie chcą korzystać z połączeń przekazywanych na numer telefonu znajdujący się na landing page’u reklamy, mogą wyłączyć tę opcję w ustawieniach, tak jak pokazane jest poniżej.

Źródło: http://searchengineland.com/google-adwords-automated-call-extensions-267292

Osobiście pomimo zarządzania wieloma kontami AdWords nie otrzymaliśmy podobnej wiadomości. Zapewne podobnie jak w przypadku wcześniejszych aktualizacji, zmiany wprowadzane są stopniowo dla poszczególnych lokalizacji. Pozostaje nam bacznie przyglądać się skrzynkom e-mail i czekać na nową funkcję w opcjach AdWords. Jeśli ktoś z Was otrzymał już wiadomość z informacją od Google, podzielcie się nim w komentarzu.

Źródło: http://searchengineland.com/google-adwords-automated-call-extensions-267292

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz mnie do newslettera (możesz się wypisać w każdej chwili).