Lublin tel.: 81 473.50.60 Warszawa tel.: 22.100.23.03 tel.: 660.79.66.95 e-mail: biuro@freeline.pl Kariera

Dlaczego warto współpracować z nami?

Popularność reklam Google AdWords sprawia, że są często wybieraną przez małe i duże firmy do promocji swojej marki w Sieci. Mnogość opcji reklamowych sprawia, jednak że nie zawsze przeznaczone na reklamę środki są odpowiednio lokowane, co przekłada się na niski zwrot z inwestycji lub jego brak. Nie musi tak być!

Wykorzystaj doświadczenie naszych specjalistów, potwierdzone certyfikatami zdobytymi w licencjonowanym przez Google programie szkoleniowym. Dzięki wysokiej jakości kampaniom, jakie prowadzimy otrzymaliśmy status Partnera Google, który jest dla nas wyróżnieniem i zarazem potwierdzeniem naszych umiejętności w prowadzeniu skutecznych kampanii Google AdWords.

Opowiedz nam o swoim biznesie, a my przygotujemy dla Ciebie kampanię AdWords, która pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję i zwiększyć widoczność Twojej firmy w Sieci. Powierz budowę strategii reklamowej profesjonalistom i ciesz się zyskiem!

Google Partner
Adwords qualified individual
Analytics qualified individual

Wystarczy tylko kilka minut, aby wysłać zapytanie o bezpłatną wycenę! Podaj link do swojej domeny i krótko opisz swój biznes. Zaznacz, na czym zależy Ci najbardziej i wskaż do osób z jakiej lokalizacji chciałbyś dotrzeć. Nasz specjalista dobierze dla Ciebie najbardziej atrakcyjne słowa kluczowe odpowiadające usługom i produktom, jakie oferujesz, a także uwzględni aspekty, które wyróżniają Cię spośród konkurencji.

Otrzymasz od nas szczegółową estymację kampanii wraz z konkretnymi stawkami i zasięgiem, który możesz osiągnąć. Jasno przedstawimy Ci zalety proponowanych przez nas typów kampanii i cele, jakie możesz dzięki nim osiągnąć.

Solidna porcja wiedzy prawda? Nie czekaj – skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami i odbierz wycenę

Dozwolone cyfry oraz znaki specjalne: ( ) . - +

Wymagany format: xx@xxx.xx

Wymagany format: xx@xxx.xx

Poznaj różnorodne formaty reklam Google

Search Ads

Reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google, oznaczone zielonym napisem ,,Reklama”. W zależności od wypracowanej pozycji umieszczone są ponad lub pod zwykłymi linkami prowadzącymi do stron WWW.

Mobile Ads

Analogiczne do formatów reklamowych na komputery, reklamy dostosowane do specyfiki urządzeń mobilnych. Wykorzystując je możemy szczegółowo dostosować stawki dla kampanii na smartfonach, czy tabletach i wykorzystać kontekst w jakim widzi je użytkownik.

Video Ads

To reklamy w formie filmów zróżnicowanych pod kątem czasu trwania i metod oraz miejsc wyświetlania. Niezwykle angażujące i świetnie sprawdzające się w przypadku budowania świadomości marki lub docierania do użytkowników na podstawie ich zainteresowań.

Display Ads

Sieć reklamowa Google oferuje możliwość reklamy w formie banerów graficznych wyświetlanych w wielu formatach, na różnych stronach w Sieci kierowanych do konkretnych użytkowników na podstawie słów kluczowych, tematów, zainteresowań, demografii czy lokalizacji.

Shopping Ads

Reklamy produktów wyświetlane na podstawie trafnych słów kluczowych w wyszukiwarce Google przedstawiające zdjęcie, opis, cenę i nazwę sklepu on-line chętnie klikana przez użytkowników kreacja reklamowa wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania i linkami sponsorowanymi.

Remarketing

Inaczej reklama ,,śledząca” wyświetlana na różnych stronach w Sieci w formie banerów, tylko tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili stronę lub konkretną kategorię w serwisie, aby ponownie zachęcić ich do zakupu lub innego rodzaju konwersji.

Często zadawane pytania

  1. Od czego zaczynacie pracę?
    Wybór rodzaju kampanii oraz jej szczegółów rozpoczyna się od poznania Twojego biznesu i wyznaczenia celów jakie chcesz osiągnąć w odpowiednim czasie.
  2. Jak uruchamiacie kampanię?
    Kiedy plan kampanii jest gotowy a wszystkie jego elementy zostały przez Ciebie zaakceptowane, tworzymy kampanię w systemie AdWords, przelewamy budżet reklamowy i gotowe!
  3. W jaki sposób mierzycie KPI?
    Realizacja założonych celów to dla nas priorytet, dlatego na bieżąco optymalizujemy kampanię tworząc listę pożądanych zdarzeń tzw. konwersji, które zliczając zestawiamy z kosztem, jaki został poniesiony by je osiągnąć.
  4. Na czym polega obniżenie kosztów konwersji?
    Analizując koszty kampanii i efekty, jakie udało się osiągnąć dzięki inwestycji w reklamę wiemy, które działania opłaca się intensyfikować, a które należy wygasić, by zyski Twojej firmy nieustannie rosły.
  5. Czy raportujecie swoje wyniki?
    Oczywiście! Statystyki każdej przeprowadzonej przez nas kampanii przesyłamy w miesięcznym raporcie przedstawiającym szczegóły reklam, ich skuteczność, jakość, koszty oraz wiele innych zmiennych.
  6. Czy reklamy AdWords można wstrzymać?
    Tak - harmonogram kampanii zależy od potrzeb danej firmy i może wynikać z sezonowości lub dynamicznie zmieniających się planów. Każdą z kampanii możemy w dowolnym momencie wstrzymać lub zakończyć bez utraty budżetu reklamowego.

Dlaczego wybrać Google AdWords?

1. Natychmiastowy efekt

Reklamy AdWords wyświetlają się niemalże od razu po przygotowaniu kampanii, dzięki czemu nie tracisz cennego czasu.

2. Płacisz tylko za odwiedziny

Inwestuj tylko w potencjalnych Klientów. Dzięki reklamom AdWords płacisz tylko za kliknięcia prowadzące do odwiedzin Twojej witryny.

3. Możliwość targetowania reklamy

Sam decydujesz jakim użytkownikom chcesz wyświetlać swoje reklamy. To duża oszczędność, którą niewątpliwie docenisz.

4. Skuteczna promocja produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania

Przyciągnij uwagę potencjalnych Klientów prezentując im Twoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Bądź o krok przed swoją konkurencją!

5. Mobilna reklama - możliwość kierowania reklamy dla urządzeń mobilnych

Nie ograniczaj swoich działań reklamowych do wyników wyświetlanych na komputerach stacjonarnych. Docieraj do osób, które wyszukują usługi za pomocą smartfonów i tabletów.

6. Reklama podążająca za użytkownikiem

Korzystaj z remarketingu i zachęć ponownie do obejrzenia Twojej oferty tych użytkowników, którzy już się z nią zetknęli.

Reklama Google AdWords lokalnie

Świeża kawa tuż za rogiem, czy hydraulik, który dotrze do Ciebie w kwadrans? Możliwość z korzystania z usług niemalże w czasie rzeczywistym to niezwykle komfortowa opcja, dostępna dzięki lokalnym kampaniom Google AdWords kierowanym do osób, znajdujących się blisko lokalizacji Twojej firmy lub potrzebujących usług ,,tu i teraz”. Dzięki kierowaniu reklam na konkretną lokalizację trafiasz tylko do osób, które w prosty sposób mogą odwiedzić Twoją firmę i stać się Twoimi Klientami! Dzięki rozszerzeniom lokalizacji łatwo wyznaczą trasę dojazdu a rozszerzenia połączeń sprawią, że nawiążecie kontakt jeszcze zanim się poznacie!

Reklamowanie się lokalnie nie musi oznaczać małego zasięgu osób, do których dotrze nasza reklama. Kierowanie kampanii na konkretne miejsca, wybrane na podstawie analizy raportu danych geograficznych pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklam Google AdWords tam, gdzie znajduje się grupa docelowa osób, które chcemy pozyskać. Jeśli Twoje produkty kupowane są w 5 miastach Polski, nie warto inwestować środków w kampanię kierowaną na cały kraj. A może z usług Twojej firmy korzystają wyłącznie osoby z miejscowości, w których znajdują się lokalni przedstawiciele firmy i docieranie do użytkowników z innych lokalizacji zwyczajnie nie ma sensu? Wykorzystaj kampanię lokalną, aby skutecznie trafiać do celu i maksymalizować zwrot z inwestycji w reklamę!

  • Reklama w Warszawie
  • Reklama w Lublinie
  • Reklama w Rzeszowie
  • Reklama w Krakowie
  • Reklama w Katowicach

Artykuły Google AdWords

Google wprowadza nowy typ reklam w Google Ads

 

Od 2010 roku w mapach Google obok podstawowyc...

Więcej

Nowe funkcjonalności w kampaniach produktowych

Reklamy produktowe to obowiązkowa pozycja wśród usług Google dla wszystkich prowadzących biznes e-commerce. Twoje produkty prezentowane za pomocą...

Więcej

Google Ads: zmiany w dopasowaniach ścisłych – sprawdź szczegóły!

Kolejna zmiana dotycząca Google Ads weszła w życie. Tym razem dotyczy ona dopasowania ścisłego, dzięki któremu słowa kluczowe były maksymalnie ...
Więcej