Tworzymy spójny wizerunek Twojej marki

Opracowujemy kompletną identyfikację wizualną, która wyróżnia Twoją markę na tle konkurencji.

Projektowanie logo do strony internetowej
Wyróżnij się z tłumu

Każdy biznes zaczyna się od identyfikacji

Wykorzystaj potencjał drzemiący w komunikacji niewerbalnej. Używając autorskich grafik, odpowiednio dobranych kolorów, posługując się spersonalizowanymi materiałami biznesowymi, wyróżnisz się spośród konkurencji, pokazując tym samym silną pozycję na rynku. Odpowiednio dopasowana do Twoich celów biznesowych i profesjonalnie zaprojektowana identyfikacja wizualna jest kluczem do sukcesu.
Wizualizacja PDR Dragon
Szukasz czegoś unikatowego?

Czym jest Identyfikacja Wizualna?

To jedno z podstawowych narzędzi służących do kreowania wizerunku marki firmy na rynku. Na identyfikację wizualną składają się z trzy elementy: logo, kolorystyka, spersonalizowana czcionka i wygląd produktów lub materiałów promocyjnych.

Profesjonalna identyfikacja wizualna stanowi spójny i czytelny wizerunek firmy dopasowany do profilu działalności oraz wyróżniający się stylem pasującym do grupy docelowej jej odbiorców.
Wizualizacja strony Alesplot pracownia artystyczna
Wizualizacja firma Tawem
Pierwsze wrażenie jest tylko jedno

Dobrze zaprojektowane logo to pierwszy krok do sukcesu

Logo, które zostaje w pamięci, można odtworzyć w 5-7 sekund. To dlatego największe marki przykładają do tego tak wielką wagę. Dobrze zaprojektowane logo może sprawić, że Twoja firma zapadnie w pamięć szybciej niż poprzez bezpośredni kontakt z klientem.

Freeline agencja interaktywna
Potrzebujesz identyfikacji wizualnej dla swojej firmy?

Nie działamy szablonowo – dostarczamy indywidualne rozwiązania, które są kluczem do sukcesu. Przekonaj się, jak wiele możesz zyskać, skontaktuj się z nami już dziś.

Prostota i jasność przekazu

Co powinno cechować dobre logo?

Oprócz aspektów technicznych, które umożliwiają jego różnorodne zastosowanie, logo powinno oddawać kluczowe cechy Twojej marki. Logo to nie banalna ilustracja, ale symbol – subtelny i nieoczywisty.

Ważne jest również, że logo nie musi składać się z obu elementów: sygnetu (graficznego symbolu) i logotypu (tekstowego przedstawienia nazwy marki). Może zawierać tylko logotyp, będąc wstępem do pełnej identyfikacji wizualnej Twojej marki.

Tworzenie logo to sztuka balansowania między prostotą a symboliką, aby w pełni oddać to, co reprezentuje Twoja firma.
Wizualizacja firma Krzywik Kancelaria Adwokacja
Nasza oferta

Co możemy dla Ciebie wykonać?

Projekt logo

Refresh logo

Projekt wizytówki

Papier firmowy

Określ, w jaki sposób chcesz być postrzegany i konsekwentnie realizuj swój plan. Pokaż potencjalnym Klientom stabilny, przemyślany wizerunek i kulturę organizacyjną, z którą mogliby się utożsamiać. Łatwiej jest przekonać do współpracy Klienta, gdy ten widzi zbliżone wartości w firmie oferującej produkty, których szuka. Spójna identyfikacja wizualna wykonana przez profesjonalne studio graficzne to silny wizerunek firmy na tle konkurencji.

Skorzystaj z kompleksowych rozwiązań, które indywidualnie dostosowujemy do specyfiki Twojego biznesu. Stań się rozpoznawalny w branży i każdego dnia zdobywaj nowych Klientów. Jeśli Twoja firma powstała ładnych parę lat temu, nieważne jak świetna wówczas była Twoja strategia wizerunkowa. Wiedz, że czas najwyższy, aby ją zmienić. Odkryj potencjał profesjonalnej identyfikacji wizualnej i zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Po co Ci identyfikacja wizualna?

Zadbaj o to jak będą postrzegać Cię inni

Nasza oferta

Krótko o tym jak zmieniliśmy wizerunek! naszych Klientów

Agencja interaktywna Freeline
Agencja interaktywna Freeline
Agencja interaktywna Freeline
Agencja interaktywna Freeline
Wizualizacja firma Krzywik Kancelaria Adwokacja
Księga znaku

Zachowaj spójność identyfikacji

Aby Twoje logo było zawsze widoczne i poprawnie prezentowane, musisz ustalić zasady jego stosowania. Jest to niezwykle ważne jeśli chcesz zachować spójność identyfikacji wizualnej Twojej marki w internecie.

Za właściwe używanie logotypów i innych grafik odpowiada księga znaku. Znajdują się w niej wytyczne dotyczące konstrukcji logo (proporcje, siatka modułowa), jego pozycjonowania (minimalny rozmiar, umiejscowienie), kolorystyki (firmowe kolory, wersje kolorystyczne logo) oraz typografii i nieakceptowanych wariantów logo.

Paulina Krawczyk-Jurek - dyrektor ds. marketingu i relacji z klientem
Wojciech Kozaczuk - Dyrektor zarządzający

Zamów bezpłatną wycenę