Wspólnie odkryjemy potencjał Twojej firmy

Czy Twoje działania sprzedażowe są chaotyczne i wymagają usprawnienia? A może chcesz poprawić wizerunek swojej marki i zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? Nasze kompleksowe strategie marketingowe i sprzedażowe zapewnią Ci przewagę nad konkurencją!

Kampanie Google Ads - pracujący zespół
Specjalista marketingowy zastanawia się nad strategią

Zastanawiasz się, czy potrzebujesz strategii marketingowej?

Strategia marketingowa jest kluczowa dla każdej firmy, bez względu na jej wielkość czy branżę. Przedsiębiorcy bez jasno określonego planu marketingowego często napotykają na liczne trudności, które uniemożliwiają im rozwój.

Stawiając na dobrze przygotowaną strategię marketingową, otrzymujesz klarowny plan działania, umożliwiający skuteczne wykorzystanie zasobów tam, gdzie przyniosą one największe korzyści.

Jakie problemy napotykają firmy bez strategii marketingowej?

  • Niska rozpoznawalność marki
  • Trudności w przyciąganiu i utrzymaniu klientów
  • Niewłaściwe zarządzanie budżetem marketingowym
  • Brak spójności w działaniach marketingowych
Zespół specjalistów tworzy strategię marketingową
Specjalistka od strategii marketingowej - wzrost o 45

Co zyskasz dzięki Freeline?

  • Zwiększysz liczbę leadów 
  • Osiągniesz przewagę konkurencyjną 
  • Wyróżnisz swoją markę na rynku
  • Skończysz z przepalaniem budżetu

Nie działamy po omacku

Nie wiesz, jak przyciągnąć nowych klientów? Dotychczasowe działania nie przynoszą żadnych efektów? Lubimy takie wyzwania, dlatego kompleksowo analizujemy Twoje potrzeby, oferując strategie, które skutecznie optymalizują działania marketingowe i sprzedażowe, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe naszych Klientów.

Freeline agencja interaktywna

Umów się na bezpłatną konsultację strategiczną

Opracujemy dla Twojej firmy strategię marketingową prowadzącą do sukcesu. Umów się na bezpłatną konsultację z nami oraz uzyskaj szybką wycenę.

7 kroków dobrej strategii marketingowej

  1. Definiujemy cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy
  2. Analizujemy grupy docelowe, do których trafia Twoja oferta 
  3. Oceniamy dotychczas wybierane kanały komunikacji 
  4. Badamy trendy i praktyki branżowe konkurencji
  5. Wybieramy nowe kanały sprzedażowe dopasowane do potrzeb firmy
  6. Przygotowujemy kompleksowy plan marketingowy
  7. Ustalamy budżet i wdrażamy plan w życie
Wzrost widoczności

Jak wygląda nasza współpraca?

ikona-oferta-27

Rozmowa wstępna

Pierwszy krok to rozmowa, aby zrozumieć cele Twojej organizacji i ustalić, jak marketing ma je wspierać. Strategia ma być aktywnym planem działania, a nie dokumentem do schowania w szufladzie.

ikona-oferta-24

Cykliczne spotkania i praca zespołu

Następnie organizujemy regularne spotkania i angażujemy nasz zespół. Dobieramy specjalistów i konsultantów z doświadczeniem w Twojej branży oraz w docieraniu do analogicznych grup docelowych.

ikona-oferta-25

Analiza i współpraca

W ciągu kolejnych tygodni nasi specjaliści analizują obecną strategię marketingową (jeśli istnieje), budują fundamenty nowej lub poprawionej wersji i współpracują z Twoim zespołem nad weryfikacją pomysłów i założeń.

ikona-oferta-23

Opracowanie strategii

Efektem jest strategia marketingowa oparta na kluczowych założeniach komunikacyjnych dla Twojego biznesu. Dodatkowo otrzymujesz plan działania, który pomoże wdrożyć poszczególne aspekty strategii. Oferujemy wsparcie na każdym etapie tego procesu.

Skuteczne strategie marketingowe

Strategia, która wzniesie Twoją sprzedaż na nowy poziom

Aby stworzyć skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe, konieczna jest dokładna analiza rynku i potrzeb klientów. To pozwala na optymalne pozycjonowanie produktu lub usługi. Kluczowe jest zrozumienie unikalnej wartości marki oraz jej przedstawienie na tle konkurencji. Ważne jest dobranie odpowiednich kanałów komunikacji i promocji, takich jak media społecznościowe czy wyszukiwarki internetowe.

Nasze strategie obejmują także metody sprzedaży i dystrybucji, które określają, jak i gdzie produkty będą dostępne, oraz sposoby budowania relacji z Klientami. Natomiast regularna analiza wyników pozwala na jej ciągłe udoskonalanie, dostosowując ją do zmieniających się warunków rynkowych i preferencji Klientów. 

CASE STUDY

Poznaj efekty naszych działań

Paulina Krawczyk-Jurek - dyrektor ds. marketingu i relacji z klientem
Wojciech Kozaczuk - Dyrektor zarządzający

Zamów bezpłatną wycenę