Snapchat – tania reklama?

Reklama w mediach społecznościowych za free? Wykorzystaj potencjał Snapchatu i docieraj do szerokiego grona odbiorów, pokazując siebie i swoje produkty w kreatywny sposób. Informuj użytkowników o nowościach, nagłaśniaj akcje promocyjne i zdobywaj nowych klientów.

Medium, dzięki któremu można najszybciej przesłać największą ilość informacji jest film. A najlepsza informacja to ta, najbardziej aktualna i unikalna. Nie bez przyczyny portale społecznościowe umożliwiają oprócz dodawania zdjęć i opinii, zamieszczanie także krótkich filmików.

Potencjał kilkusekundowych filmów wideo dostępnych zaledwie przez kilka sekund wykorzystał Snapchat, który pozwala na wymienianie się nimi lecz nie pozwala na zapisanie ich na dysku. Wyzbyty z możliwości publikowania treści, spotkał się z ogromną krytyką, chociaż dzisiaj uznany został za potężne narzędzie marketingu. W samej Polsce ma miliony użytkowników.

Snapchat to aplikacja na smartfony z systemem Android lub iOS, umożliwiająca komunikację w czasie rzeczywistym, dzięki wymienianiu się zdjęciami i krótkimi filmami. Użytkownicy, mogą tworzyć tzw. ,,snapy” i przesyłać je znajomym. Takie wiadomości dostępne są zaledwie od 1 do 10 sekund od momentu wyświetlenia komunikatu, a później znikają, chyba że odbiorca skorzysta z opcji zrzutu ekranu, o czym informowany jest nadawca.

Dzięki prostocie interfejsu i łatwości montowania wiadomości wideo Snapchat zjednał sobie wielkie uznanie szczególnie młodych ludzi, którzy na rzecz wymieniania się filmami rezygnują z innych popularnych portali społecznościowych. Snapchat oprócz swojej odmienności i nieograniczonej kreatywności przekazu, angażuje użytkowników i właśnie przez to wykazuje o wiele większe predyspozycje w dziedzinie marketingu niż inne portale z grupy Social Media.

Niektórzy twierdzą, że Snapchat nie jest dla nich, z uwagi na profil prowadzonego biznesu – nic bardziej mylnego. Specyfika Social Media polega na pokazywaniu siebie i własnego otoczenia. Ważny jest tylko sposób w jaki to robimy. Im bardziej kreatywne i angażujące treści, tym większe grono odbiorców i potencjalnych klientów. Dodatkowym atutem, niewątpliwie jest fakt, że prawdopodobnie konkurencja jest jeszcze nieobecna na Snapie, co daje nam, przynajmniej przez pewien czas monopol na zebranych odbiorców. Czy warto? Pewnie, że tak! Prowadzenie profilu i reklamowanie się na Snapchacie nic nie kosztuje! Jedyne czego potrzebujemy to ciekawe pomysły i odrobina czasu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *