Czym są reklamy kontaktowe na Facebook’u?

Przesyt komunikatów zmusił ich nadawców do przygotowywania treści unikalnych i możliwie najbardziej spersonalizowanych. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w Sieci, jednak mają go coraz mniej. Co z tego wynika? Chcąc pozyskać nowego leada musimy wyraźnie dać mu do zrozumienia, że wiemy czego potrzebuje i w prosty sposób umożliwić mu skorzystanie z naszej propozycji.

 

Dlaczego reklamy kontaktowe są dobrym rozwiązaniem?

Reklamy kontaktowe to te, które wykorzystują formularz do zbierania danych o użytkownikach i poddane odpowiedniej analizie, pozwolą przygotować przekaz pod konkretne osoby, co zwiększa powodzenie kampanii. Problem pojawia się jednak na etapie wypełniania formularza, który często zniechęca ilością pól i pytań, z którymi trzeba się zmierzyć.

Jak nie rezygnując z formularza, zwiększyć prawdopodobieństwo wypełnienia go? Facebook znalazł na to lekarstwo w postaci nowego formatu reklam, który oferuje. Reklamy kontaktowe kliknięte przez konkretnych użytkowników Facebook’a (tylko powyżej 18 roku życia) przekierowują do stworzonego przez reklamodawcę formularza, który jest już wypełniony! Jak to działa? Facebook pobiera dane z profilu użytkownika i automatycznie wstawia je w pola formularza, a nam pozostaje jedynie udzielenie odpowiedzi na pytania otwarte, jeśli takie są.

 

Jak stworzyć reklamę kontaktową na Facebook’u?

To od czego należy zacząć to z całą pewnością zapoznanie się z Regulaminem dotyczącym tego typu reklamy. Jeśli jesteśmy pewni, ze działamy zgodnie z zasadami Facebook’a, mamy dostęp do konta, z którego chcemy rozpocząć reklamę, a nasza strona docelowa posiada adres URL z jasno przedstawionymi zasadami prywatności, możemy zaczynać! Przygotowując grafikę reklamową lub film, warto upewnić się, że będą one zgodne z zasadami Facebook’a wyszczególnionymi tutaj.

 

Tworzenie kampanii w kilku prostych krokach:

 

 

Internet to skarbnica informacji, jednak nie zawsze wartościowych. Jesteśmy coraz częściej i bardziej zasypywani wiadomościami, które nie do końca są nam przydatne, dlatego w woli obrony przez bezsensownym zawłaszczaniem naszej uwagi, podświadomie ignorujemy większość kierowanych do nas informacji. Kluczem do sukcesu jest sprawienie, aby te które wysyłamy w imieniu swoim lub naszej firmy były trafne w stosunku do oczekiwań adresatów przekazu, co z pewnością zwiększy prawdopodobieństwo pozyskania nowych i utrzymania aktualnych Klientów, dzięki atrakcyjnej komunikacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *